Joulu pakettien availua!

Nyt kun ei ole enään vaaraa, että uteliaat sukulaiset/ystävät tulisivat kurkkimaan lahjoja niin ilokseni voin julkistaa nee.

Ensin kummitädin perheen mini joulusukat:

Ja minulla oli olemassa neljäs sukka, mutta näyttävästi en olekkaan ottanut siitä kuvaa. Yritän hoitaa asian myöhemmin. Se oli saman kokoinen, mutta kirjain oli P.

 

Nyt tulee pikku sisaruksien lapaset. Vaikka sisarukset välillä ärsyttää, syö viimesen piparin tai pummaa aku ankan nenän edestä ne on osa mun elämää ja mä rakastan niitä omalla tavalla. En vois elää ilman ärsyttäviä sisaruksiani <3

 

Kaverien lahjat :) Tai pikemminkin ystävien lahjat. Ilman ystävien tulea mä olisin tällä hetkellä hukassa enemmän kuin koskaan. Mun ystävät ovat ansainneet parempaa mutta mä vaan valitan ja ystävät lohduttaa ja kuuntelee. Ne pitää mun jalat maassa ja auttaa hankalissa tilanteissa. Ilman ystäviä mun päivät olisivat harmaita pilviä, mutta kun on uskonut että synkkä sää jatkuu he saapuvat luokseni ja tuovat auringon mukanaan auringon. Heistä jää kasvoilleni auringon lämpö moneksi tunniksi.

 

Sinä ihana tyttö jolle annoin nämä sukat olet auttanut minua enemmän kuin itse tiedätkään. Sinä olet osa auringon lämpimistä ja kirkkaimmista säteistä. Olet värit mun mustassa päivässä.

 

Niin seuraava ihana ihminen jota en pari vuotta sitten uskonut, että ylistäisin julkisesti omilla sivuilla on tullut ystävä joka näkee mitä minä eniten tarvitsen ja milloin. Kiitos et oot jaksanu mua vaik oon välillä sotkenu asioita. Ja kyllä sinäkin kuulut siihen suureen aurinkoon. (lapaset täs kuvas täysin valmiit)

 

Nyt laatu huononee, mutta ystäväni rakastaa sinistä joten lahjan väri valinnat eivät olleet vaikeat :) Sinä olet tasapainottavaa ja järkevää seuraa. Tunnut olevan samalla aalto pituudella ja olet osa kauniin sinistä taivasta. Kyllä sunkin paikka siellä auringosta löytyy myös, ei sua voi unohtaa <3

 

Rakas ystäväiseni, neuloin 120cm kaulahuivin ja toivon, että pidit siitä. Muistan kuinka kesällä pyöräilin luoksesi hullun lailla, vettä sataa kaatamalla. Kun astut ovesta ulos aurinko rupeaa paistamaan. Vaikka meillä tulee usein pieniä riitoja niistä selvitään lopulta nauramalla. Tiedän että rakastat violettia, minä vihaan sitä, tiedän miten naurusi tarttuu, tiedän että musiikki makumme eroavat huomattavasti toisistaan, tiedän että et pidä farkuista minä taas rakastan niitä, tiedän että rakastat mekkoja, kiharoita ja käytät meikkiä jopa kotona minä itse en pidä noista mistään, kiharoihin on kyllä totuteltava kun katon peilii nii nään siinä kikkarapään, Toivottavasti tiedät että jos vaihtaisit koulua/luokkaa tai paikka kuntaa mä en pärjää mun luokassa, vaikka siellä on ystäviä. Mä sekosin jo muutamassa päivässä kun olit kipee! Sinä sytytät auringon loisteen.<3

 

Tämä on amigurumi porkkana on suunniteltu avaimen peräksi yms. Kultaseni. . . minulle ei ole koskaan tullu yhtä kauheaa joululahja kriisiä lyhyen elämäni aikana. Keksikää itse tytölle lahja joka ei käytä villasukkia, kaulahuivia ja aina samoja ihania kirjonaule lapasia. No onneks kriisistä selvittiin ja nyt voin hyvillä mielillä miettiä ensi joulun lahjaa ^_^. Sinä olet ollut osa mun elämää jo kakkkos luokasta lähtien, vaikka meillä oli isoja riitoja, hylkimisiä, "kaveri kaappaamisia" ja silti olemme vielä ystäviä. Mitä menneitä muistelemaan. Sen verran palataan ajassa taakse päin, olit mun bestis monta vuotta. Olet mun luottohenkilö ja parhaissa ystävissä. Olet auringon kemiallinen viisas energia :) <3